joachim sørlie Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 har en m30 motor jeg ikke har bruk for, planen var og sette turbo på den i en e28 jeg har, men lyst på noe annet så da selger jeg denne. det meste er nylakka og nye pakninger, ikke topppakning.. det er omsveisa innsug så gassspjeldet er på andre siden enn org. bunnpanne, dynamo osv er ikke skrudd på nå, følger med løst. 2 trykkplater følger med og oljekjøler uttak med filter, som peker oppover.. har girkasse også hvis det er av interesse. e28 motorlabber! for mer info eller bud send PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surrehue87 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Hey! Hva er prisen på alt med kasse? Send meg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Om du ikke får solgt komplett er jeg interessert i innsug og Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Fasan så mange som vil ha den kassa da -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommys88 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 er denne solgt ? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå