joachim sørlie Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 har en m30 motor jeg ikke har bruk for, planen var og sette turbo på den i en e28 jeg har, men lyst på noe annet så da selger jeg denne. det meste er nylakka og nye pakninger, ikke topppakning.. det er omsveisa innsug så gassspjeldet er på andre siden enn org. bunnpanne, dynamo osv er ikke skrudd på nå, følger med løst. 2 trykkplater følger med og oljekjøler uttak med filter, som peker oppover.. har girkasse også hvis det er av interesse. e28 motorlabber! for mer info eller bud send PM! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachim sørlie Posted July 31, 2013 Author Share Posted July 31, 2013 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
surrehue87 Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Hey! Hva er prisen på alt med kasse? Send meg pm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haakjin Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Om du ikke får solgt komplett er jeg interessert i innsug og Girkasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachim sørlie Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Fasan så mange som vil ha den kassa da -.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommys88 Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 er denne solgt ? pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts