Chris11slett Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 har bytta starter som eg trudde va problemet.. men den slår ikke inn no heller.. ikke "klikk" engang.. bare å få den på diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Har du sjekka jordinga på motoren og jordinga til batteriet?? Har du prøvd og sette direkte strøm på innslaget og sett om det skjer noe da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Jeg nappa av minuspolen på batteriet i en 10 minutters tid, på min e90 da jeg ikke fikk start. Og jammen starta ikke bilen etterpå. Skader ikke prøve, samt sjekke jordpunkter og batteripoler som BmwDieselPower skriver, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 ska prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 hvor ligger jording til motor? å batteri.. er grønn på BMW foreløbi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Jordinga er skrudd fra et motorfeste til karosseriet som regel og jordinga fra batteriet er skrudd fra minus polen på batteriet til karosseriet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Pleier å være 3 ting på e39 hvis det ikke skjer noe når du skal starte,som regel er det defekt startmotor(solionid),eller at bunnkontaten på tenningslås er defekt,den sender strømsignal til startmotor når du vrir siste hakket,og sist at batteriklemmene ikke sitter skikkelig skrudd fast,vanligste symtom på en dårlig starter er at den slutter å virke sporadisk,slår inn en gang iblandt når bilen er kald og ingen reaksjon når den er varm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 oki.. ska få bilen på diagnose til uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 tok diagnose idag.. å fikk sletta feilkoder.. fant også en ledning som ikke var på starter, så no starte bilen, men dør ut like fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Sletta koder? Men hva sa de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 jepp.. var bare sånne småting som airbag. den går ikke på alle syl.. mulig plugger er dårlige/gåen.. ska prøve å bytte dem imårra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå