KimJuhani Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 trenger denne modulen som funger. Vinduene mine vil ikke gå ned ved å trykke på knappene, Cruise controllen fungerer ikke å heller ikke spyle dysene å vindusviskerene.. så bavaria mente det var denne modulen, har sjekket sikringer men fant ingen som var gående.. Men kanskje det er et RELE?? Pls gi meg noe respons om noen har en liggende.. Bilen min er en Bmw 328itub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Har GM 5 modul liggende fra e46 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Har GM 5 modul liggende fra e46 jeg Pris skal du ha da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Noen som har bilder eller DIY på denne modulen? hvor den ligger å hva jeg må skru fra enn an? Må den kodes om på bavaria før den kan brukes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 jeg har fra en 328. du må ut med hanskerommet så ser du en hvit boks med 3 store ledninger i rett bak der den sto. du må ta ut kontaktenene og dytte på en del ledninger for å kunne dra den ut. masse ledninger ligger foran ene hjørnet så er litt vrient å få ut helt. du må hvertfall resette fjernstyrte sentrallås en når du har bytta den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Jeg trenger også en, men jeg forstod det sånn at den måtte være fra en bil med nøyaktig samme utstyr/motor/årsmodell? Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå