Freak115 Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Heisann! har problem med cab'n min etter ombygging fra 318i til 320i, problemet er ved oppstart, setter nøkkelen i posisjon 2 og bensinrelee/pumpe går amok, står bare og klikker, kjinner så og får start men går ikke på alle sylindre pga bensintrykk problem, drar så motoren opp på 6000 omd og den går da som ei klokke etter det, og bensinrelee fungerer som normalt. visst eg stopper og starter med en gang så er den normal men venter jeg ca 30 sek med start etter stopp er problemet tilbake.... har ikkje snøring på hva dette kan være lenger, har prøvd å bytte bensinrelee og trodde det kunne være pumpe som ga for lite trykk så har bytta pumpa og bensinslanger. noen som har vært borti dette? bilen er en 95mod e36 318i og motoren er en 320 m50 er lei av å skremme naboene hver morning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freak115 Posted July 25, 2013 Author Share Posted July 25, 2013 ingen som har noen ideer?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freak115 Posted August 25, 2013 Author Share Posted August 25, 2013 Fortsatt ingenting? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts