Rayman Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Vurderer å selge finværsbilen. En 1988.mod E30 som det nylig er satt i en S50B30 å godkjent motor 286hk (godkjent nå i Mai). Bilen er VELDIG bra eksemplar med tanke på rust, alle skjermer er orginale å fri for rust. Det er en bulk i bagasjelokket å en bulk i passasjersdøra, ellers er den bra. Karosseriet er gått 187.000km, S50 motoren er i veldig bra stand, går bra å SSPerformance har skifta råde å veivlagre på den rett før jeg kjøpte den, er også gs remhjulset på den. Mye bra deler på bilen! -E36 M3 3.2l forstilling med powerflex -FK Coilovers fremme (Godkjent i vognkort) -E30 M3 bærearmer bak med bremser -5-bolts understell -E30 M3 diff 3.91 utv 25% sperr (nylig stramma opp slark i henhold til spec) -Nye Hjullager bak å alt nytt i håndbrekksystemet -Ireland engineering stabstag fremme og bak -Tårnstiver fremme å bak -Splitters nye felger å dekk! Rota Grid Drift 17x8" med 205/40/17 Bilen er fullt kjørbar, men clutchen er det på tide å bytte, jeg hadde av girkassen å skulle bytte clutchen, men så hadde jeg fått feil trykkplate så måtte bare montere tilbake igjen.. Vurderer derfor å selge bilen som den er en del billigere enn det jeg hadde tenkt om det hadde vært på stell. Nytt M3 Alu. Fidanza svinghjul å org. lamell fås med, trykkplate mangler. Pris 129.000,- Kontaktes på PM da jeg er på jobb offshore til 01.aug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Litt flere gamle å nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Vurderer å selge finværsbilen. En 1988.mod E30 som det nylig er satt i en S50B30 å godkjent motor 286hk (godkjent nå i Mai). Bilen er VELDIG bra eksemplar med tanke på rust, alle skjermer er orginale å fri for rust. Det er en bulk i bagasjelokket å en bulk i passasjersdøra, ellers er den bra. Karosseriet er gått 187.000km, S50 motoren er i veldig bra stand, går bra å SSPerformance har skifta råde å veivlagre på den rett før jeg kjøpte den, er også gs remhjulset på den. Mye bra deler på bilen!-E36 M3 3.2l forstilling med powerflex -FK Coilovers fremme (Godkjent i vognkort) -E30 M3 bærearmer bak med bremser -5-bolts understell -E30 M3 diff 3.91 utv 25% sperr (nylig stramma opp slark i henhold til spec) -Nye Hjullager bak å alt nytt i håndbrekksystemet -Ireland engineering stabstag fremme og bak -Tårnstiver fremme å bak -Splitters nye felger å dekk! Rota Grid Drift 17x8" med 205/40/17 Bilen er fullt kjørbar, men clutchen er det på tide å bytte, jeg hadde av girkassen å skulle bytte clutchen, men så hadde jeg fått feil trykkplate så måtte bare montere tilbake igjen.. Vurderer derfor å selge bilen som den er en del billigere enn det jeg hadde tenkt om det hadde vært på stell. Nytt M3 Alu. Fidanza svinghjul å org. lamell fås med, trykkplate mangler. Pris 129.000,- Kontaktes på PM da jeg er på jobb offshore til 01.aug [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Vurderer å selge finværsbilen. En 1988.mod E30 som det nylig er satt i en S50B30 å godkjent motor 286hk (godkjent nå i Mai). Bilen er VELDIG bra eksemplar med tanke på rust, alle skjermer er orginale å fri for rust. Det er en bulk i bagasjelokket å en bulk i passasjersdøra, ellers er den bra. Karosseriet er gått 187.000km, S50 motoren er i veldig bra stand, går bra å SSPerformance har skifta råde å veivlagre på den rett før jeg kjøpte den, er også gs remhjulset på den. Mye bra deler på bilen!-E36 M3 3.2l forstilling med powerflex -FK Coilovers fremme (Godkjent i vognkort) -E30 M3 bærearmer bak med bremser -5-bolts understell -E30 M3 diff 3.91 utv 25% sperr (nylig stramma opp slark i henhold til spec) -Nye Hjullager bak å alt nytt i håndbrekksystemet -Ireland engineering stabstag fremme og bak -Tårnstiver fremme å bak -Splitters nye felger å dekk! Rota Grid Drift 17x8" med 205/40/17 Bilen er fullt kjørbar, men clutchen er det på tide å bytte, jeg hadde av girkassen å skulle bytte clutchen, men så hadde jeg fått feil trykkplate så måtte bare montere tilbake igjen.. Vurderer derfor å selge bilen som den er en del billigere enn det jeg hadde tenkt om det hadde vært på stell. Nytt M3 Alu. Fidanza svinghjul å org. lamell fås med, trykkplate mangler. Pris 129.000,- Kontaktes på PM da jeg er på jobb offshore til 01.aug [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg