Gå til innhold

2dørs 320 med 5bolt understell - masse m3 deler

-E30-
 Share

Anbefalte innlegg

Selger et prosjekt jeg har hatt stående i garasjen til min far i noen år nå. Bilen og delene er noe *hylle* her på forum starta et prosjekt med, har lånt et par bilder fra gamle prosjekttråden hans. Bilen er en 86 preface, med takluke, karosseriet er veldig bra for rust, hjulbuene bak er rusta og et hull fremst i gulvet på passasjer side. Forstilling er fra z3m og bakstilling fra e36 compact. Bilen er ribbet og rimelig klar for bygging.

Selger også disse orginale delene fra e30 m3:

-Framfanger

-Bakfanger

-Festene

-Sideskjørt

-Koffertlokk

-Vinge uten flapp

-Kjempefint grått m3 2+2 skinninteriør og dørtrekk

Følger også med NY c-stolpekasset i stål som trengs for å bygge om til m3 + lista mellom kassett og tak.

Perfekt for den som vil bygge seg m3, kan eventuelt selge bilen og delene hver for seg, men håper å selge alt samlet.

Prisantydning rundt 40.000, men åpen for en prat/bud.

Holder til midt i gudbrandsdalen og kan nås på pm eller 95833992

0so9tfndnhyf579862yt.jpg

ljrhdyni0j7xz8r1oc7z.jpg

l6du1nkbolvs1ltirzeq.jpg

tvas2w2nr5aomqmecprt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er fra da hylle hadde bilen, men har stått lagret i garasje siden den gang jeg fikk den, så foruten at den mangler framskjermer nå(kastet dem ettersom di var rusta) og at den er noe mer støvete, og bagasjelokk av annen farge og ikke så pent, er bilen i helt lik forfattning. En del jobb for å få den som en bruksbil i orginal stand, mens for ombygging er bilen et perfekt utgangspunkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å få solgt alt komplett, har et par stykker som er interessert i hele prosjektet, så skal se hvordan det går først, før jeg eventuelt deler opp salget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...