EspenOneal Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Har en BMW e90 316i. Skal montere Angel Eyes på denne men er usikker på hvordan det skal monteres, har sett på video på youtube og det ser greit ut. Men i pakken jeg fikk følgte det med mere enn selve pæra, så jeg vet ikke hvordan eller om jeg skal bruke alt jeg fikk. Legger ved bilde så om noen vet om jeg ikke må bruke alle delene eller om jeg må bruke dem så si gjerne ifra. Er min første gang så er veldig usikker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Er ikke sikkert alt skal brukes. Når jeg bytta på min 07 E91, så var det med ledningsoverganger, som jeg måtte bruke for å montere den nye pæra. Ellers skal det være plugg-and-play. Om du har før 2009 modell, (pre-lci), så må du av med hjul foran, samt løsne innerskjerm av plast for å komme til luka som pæra står i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenOneal Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Er ikke sikkert alt skal brukes. Når jeg bytta på min 07 E91, så var det med ledningsoverganger, som jeg måtte bruke for å montere den nye pæra. Ellers skal det være plugg-and-play. Om du har før 2009 modell, (pre-lci), så må du av med hjul foran, samt løsne innerskjerm av plast for å komme til luka som pæra står i. Har en 2006 modell. Har sett på youtube og skjønner hvordan det skal gjøres, ta av dekket og dekselet. Men hørte med det selskapet jeg kjøpte ifra og de sa at alt må kobles til for å forhindre utslag i CANBUS / pæresjekk systemet. Så må bare finne ut hvordan det kobles sammen og hvor det skal ligge. Ikke så mange kabler å sette sammen men bør være sikker før jeg prøver og gjør noe galt. Men takk for svar hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe90325 Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Har du ae fra før? Byttet nettopp på min -05 325 og der var det bare å ta av innerskjerm, boks og brakett. Tut og kjør, ingen overganger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenOneal Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Har xenon på hovedlysa ja. Har ikke hatt bilen så lenge så er ikke veldig godt kjent med den helt enda hvordan alt er. Men kan se om det sitter noe lignende på fra før av så kanskje jeg ikke trenger sette på det andre utstyret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Men har du angel-eyes nå, bare med gult lys? På 06, som er preface, så skal det være bare og montere uten noe overganger etc.. Ta ut gammel pære, sett i LED. Om du ikke har angel-eyes fra før, så får du ikke det ved å sette i bare de LED-pærene Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenOneal Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Men har du angel-eyes nå, bare med gult lys? På 06, som er preface, så skal det være bare og montere uten noe overganger etc.. Ta ut gammel pære, sett i LED.Om du ikke har angel-eyes fra før, så får du ikke det ved å sette i bare de LED-pærene Har angel eyes ja som lyser gult, så er bare å få satt i de nye og tilbehøret som følget med tipper jeg siden de som solgte det sa det. Bare finne ut hvor alt skal være.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Okei.! Jeg hadde kun pærer da jeg byttet. Mulig de to andre dingsene på bildet er motstander eller noe som skal gjøre at du ikke får feilmelding. Uansett så er det jo å ta av fremhjul løsne den indre plastskjermen, og bak en liten luke så står den gamle pæra. Se om du får satt den nye LED-pæra i uten å gjøre noe, og slå på tenning for å se om de lyser, og om du evt får opp feilmelding. De jeg kjøpte ga ingen feilmelding, og det var heller ikke med noe man måtte koble til for å unngå dette:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenOneal Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Hvis det er så enkelt hadde det vært flott. Kan prøve og se uansett. Men kommer det opp feilmelding så må jeg vel på verksted og tilbakestille hvis det skjer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Om det kommer opp feilmelding ville jeg rett og slett kjøpt noen andre pærer. De jeg hadde på min ga ingen feilmelding.. Noen ettermarkeds-LED kan ha en tendens til å blinke, samt å ryke fort.. Samt at noen gir feilmelding også, så disse er det greit og unngå, så slipper man å styre med det:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenOneal Posted July 27, 2013 Author Share Posted July 27, 2013 Om det kommer opp feilmelding ville jeg rett og slett kjøpt noen andre pærer. De jeg hadde på min ga ingen feilmelding.. Noen ettermarkeds-LED kan ha en tendens til å blinke, samt å ryke fort.. Samt at noen gir feilmelding også, så disse er det greit og unngå, så slipper man å styre med det:) De jeg kjøpte skulle være de nyeste for min bil og kostet nok syns jeg så tror de er bra nok. Men det finner jeg vel ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elruts84 Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Har du testa om det funka? Evt. hvor kjøpte du Angel Eysa dine? Elruts Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenOneal Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 Monterte de her om dagen, det funket som det skulle. Måtte skru av dekkene forann og ta bort hjulbuedekselet. Så gikk veldig greit. Lyser flott nå Kjøpte de på Ekstralys.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenOneal Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 Her er bilde rett etter montering. Var veldig lyst når jeg tokk det så man ser ikke store forskjellen, men man ser den ene er hvit og den andre er original.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenOneal Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts