tommy_ve Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Har 2 par bremsekalippere foran til e36 som ligger å støver, kommer fra m40 biler. Noen som er intresert? Bud evt Har også eksos midtre del med kat + lambda fra m40, flere luftfilterbokser, luftmengdemålere, motorfester, girspakstell, dynamoer, startere, fint interiør/seter uten hull og girkasser +++ fra m40 om intresangt:) Bare å spørre om du trenger noe, godt mulig jeg har det;) men som sagt kun 4'ere det har gått i her i gården, inkl m42. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insulaventus Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Har du bilder av interiør? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertbeamer Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Hvor holder du til? m40 vil det si 316/318i? Mulig jeg trenger dynamo og starter:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy_ve Posted July 27, 2013 Author Share Posted July 27, 2013 Sogndal, er eg som kontaktet deg ang seteyggen du trengte her en dag;) (ble litt krøll med sendingen da de som skulle ta det med var reist) Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertbeamer Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Sogndal, er eg som kontaktet deg ang seteyggen du trengte her en dag;) (ble litt krøll med sendingen da de som skulle ta det med var reist) åjaa! tenkte ikke over navnet hehe. men eg har tlf nummeret ditt, så eg kan ringe deg om eg bestemmer meg for å kjøre mot sogndal for å kjøpe flere ting mens jeg først er der Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy_ve Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Denn e god:) har mye annet liggende også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts