fotan68 Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Bilen siger bak,først høyre side,så venstre side.Men den står i mange timer før det vises.Så lekkasje må være minimal.Jeg regner med at det er en av belgene som lekker.Var av med begge felgene i dag,men hverken ser eller hører noen som helst lekkasje.Kjedeligt å bytte belgene,hvis lekkasjen er et annet sted (5000 kr ) for 2 stk... Noen som har tips,eller råd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kafsan Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Slik oppførte min E39 touring seg også. Av og til kunne det faktisk gå dager mellom hver gang en kunne observere sig (oftest over natten). Jeg blandet litt zalo-vann og dusjet på belgene og alle slangeskøyter osv. Var veldig lett å se lekkasjen etter en stund, og det var en belg. Byttet begge og mener å huske at de kostet ca 1800,- på koed (pr stk). Var forøvrig fryktelig enkelt å bytte Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotan68 Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Tusen takk for svaret,det skal jeg prøve Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts