rolf m3 Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Ska te å bygge om bilen min snart å lurte på om noen har noen tips til hva jeg trenger før jeg setter igang.. ? Begge motorene er enkel vanns så vil bruke ledningsnettet, innsug og eksos fra b25 motoren... Noe jeg burde tenke på eller vite om før jeg setter igang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 bruk alle følere osv fra m50 motoren, bruk kun råblokk med topp fra m52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Ja, det som er planen men visste ikke om æ kom te å støte på noen uventa pproblemer som Kansje noen allerede visste om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320e36 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Har gjort samme selv, men du bør helst ha en hjerne som er programmert for dette oppsettet med b28 dyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Ja tenkte æ sko bruke 28dysene... han hadde Ein chip som va tilpasset dette men vet ikke om æ kan sette den i sjøl eller om den må sendes inn te programering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320e36 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 regner med du har 413 hjernen, å den kan du sette inn selv, bare husk å sett den inn riktig vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Æ e så fryktelig dårlig på det me nummerene på hjernene.. Vet bare æ har enkel vanos å det e 28 motoren au så regne me dette går om hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320e36 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Nei tror nok det passr greit, men om du skulle trenge noen el.deler er det bare å si fra. har det meste liggende etter jeg kjørte med det oppsettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Hvem e du igrunnen? Burde vel vite hvem du e... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320e36 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Marius Rugland. du bor i nærheten siden du spør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Rimelig nærme ja.. Ikke mange km vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå