snorrebmw Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Som teksten lyder. Helst komplett.. Og helst uten luke.. Trenger også fremdel midtkonsoll, med hull for el. vindu forran.. M-lister (sedan) Carbon panser, kofert. Kanal skjørter Snorre. 92051229 Gjør ikke noe om det ikke er så langt unna.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw330i Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 du er drittsekk ass , brukte en hel dag med en kompis for å kappe bagasjebrønnen på en bmw e36 også henter du ikke !!! endte opp på søppla !! useriøs i grader !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorrebmw Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Legger ut dette i ny tråd. Slutt å øderlegge min tråd. Da får du i allefall snakke fakta.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw330i Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Legger ut dette i ny tråd. Slutt å øderlegge min tråd. Da får du i allefall snakke fakta.. fakta er sagt ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw328i Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Legger ut dette i ny tråd. Slutt å øderlegge min tråd. Da får du i allefall snakke fakta.. snørre det er fakta, useriøs type, folkens hold dere langt unna denne typen her!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts