m520 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Jeg skal ha 4 stk 6x9 i hattehylla på en E39. Jeg har ikke tenkt til å felle dem ned, så må bli ett slags "byggverk" bak i der. Problemet er at det ikke er plass til "ferdigkasser" bak der heller. men tenkte muligens å bygge noe i samme fasongen bare som passa inn å sånn at jeg får plass til 4 6x9ere etterhverandre der. Noen som har gjort det før til e39, som event har noen bilder, mål eller har noe liggende som kunne passa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BergoJan Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Hva med å bruke penger på lyden fremme i bilen istedenfor? Ørene dine vil ikke ha lyd bakfra vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Hehe, mye mulig det blir bedre av å legge penger i lyd forran, men jeg har bestemt meg for hvordan jeg vil ha det, bare usikker på hvordan jeg skal få det til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Hva med å bruke penger på lyden fremme i bilen istedenfor? Ørene dine vil ikke ha lyd bakfra vettu +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Hva med å bruke penger på lyden fremme i bilen istedenfor? Ørene dine vil ikke ha lyd bakfra vettu +1 Ikke for å være ufin, men jeg skal ikke legge penger i mer frontsett.. Har allerede byttet det, å nå skal jeg ha 4 stk 6x9 i hattehylla.. Noen som har noen idé om hvordan jeg kan få det til på en bra måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Du kan ikke få det til på noen god måte uten å bruke bagasjerommet som kasse. Hvis du lager en kasse som passer oppå hatthylla så vil det bli for lite volum til 4stk 6x9" og de vil ikke kunne spille av bass noe særlig. Hvis du har byttet frontsettet til noe bra, så burde det være lyd nok til hele bilen fra det, ihvertfall hvis det har ekstern forsterker og er montert skikkelig. Så da burde du heller montere en sub baki for litt mere fylde i lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Skal jo selvfølgelig ha sub baki.. Men jeg må ha i overkant mye diskant, så derfor jeg vil ha 4 stk 6x9 i hattehylla;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Hvorfor kjøpe 6*9 for og få mye diskant? Da tror jeg diskanter er løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Legger tråden død jeg. får ikke svar på det jeg lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Hvis du på død og liv må ha lyd bakfra, så kjøp et par slike: http://www.autodesign.no/hoyttalere/spl ... mellomtone og et par slike: http://www.autodesign.no/hoyttalere/spl ... et-tweeter Bygg de inn i dørene dine foran, og monter det du nå har foran, baki i noen små kasser. Så kjører du selvfølgelig forsterker på fronthøyttalerene dine, og spiller så høyt at du får vondt i ørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå