E.Ese Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Har nettopp satt i "ny" motor og skal til å starte opp, men får ikkje gnist :S Nokon som har tips? Er ein e36 318is m42b18. Mistenker coilen men finn heller ikkje coil som passa verken på meca, mekonomen osv? Er den typen der det er ein coil, med ledningart til alle sylindarane. Finst den kun som orginal del? ;S Har brukt motor og ledningsnett (inkl ECU) ifrå byttemotoren. Gammle motoren er fra tidlig 93 og byttemotoren fra seint 93 meina eg. Noko forskjell her på ledningsnette? Er og montert defa som ikkje fungerar optimalt. Er det noko her som kan kødde, evt startsperre? ;S Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Coilen er jo en gjenganger på m40/m42. Om man kun får den som originaldel er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 hmmm... de va nå løye. Den gjekk feilfritt før eg skrudde den utav min bil visst de er den motoren du kjøpte av meg du snakker om Motoren er frå tideligt 1994. bilen hadde EWS1 , men trudde ikkje denne startsperren var i hjernen. prøv å skift hjerne frå den gamle motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Ese Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Skifta hjerne men fekk fortsatt ikkje gnist. Så røska eg ut alt av defa drite og då starta den. Er den motoren ja, så no går den som ei klokke, bortsett ifrå at den ikkje tikkar Har skifta alt i motoren bortsett ifrå stempel, rådar og veiv Takker nok ein gang for god handel Når den hadde gått ei stund følte eg at kjøleslangane blei knall harde og den blei litt varm ,men kokte ikkje, er det vanleg på desse motorane? Temp nåla ligg nett under det røde feltet, er det normalt eller skal den vere nermare midtpå? Begynnar og å jage litt på turtall når den blir varm? På tomgang ligg den på ca 1500omdr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå