Hzh Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Har akkurat byttet automatkasse på min 525tds e34, nå går den kun i nødmodus... Noen formeninger om de? Går kun i et gir er en 5hp18 girkasse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hzh Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hzh Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 ingen som har hat lignende problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hzh Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 OOpp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hzh Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Ingen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwDieselPower Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Er det nok olje?? Automatkassa skal peiles med motor igang og kassa i nøytral:) Eller så kan det være noe feil med elektronikken. Ta å ring noen som driver med dette, sulland , ratz eller lignende:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hzh Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Ja ganske sikker, men skal prøve å gjør som du sa;) var innom girkasse ekspert idag, han sa d var nødprogram, og at jeg trengte kun å slette feilkoden! Men han fikk ikke kontakt med girkssen... Men får prøve hos andre verksted! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwDieselPower Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Kanskje du har ledningsbrudd til kassa? Eller kanskje kassa stammer fra en E39 525tds? Kassene fra E34 og E39 har ikke samme elektronikken tror jeg:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hzh Posted July 31, 2013 Author Share Posted July 31, 2013 Tenkt på d, nej e fra enn e34:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwDieselPower Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Forkjellige årmodeller? Kanskje du har feil hjerne til automat kassa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts