SaitekQ Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Hei. Hentet meg noen E34 M5 stoler. Problemet er at på førerstol så faller seteryggen på høyreside bak 1-2 "hakk" hvis man legger vekt på stolen. Er vel noe tannhjul eller en eller annen mekanisme som er slitt. Noen som har vært borti lignende eller vet hvordan man fikser det? Mvh Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Begynn med og ta ut stolen du, og skru av plasdeksel på sidene der rygg og sittepute møtes. Jeg hadde det samme på en E30-stol, der var det et slikt lite "drev", eller mer som en stor halvmåne, av plast, som var slitt, slik at den ikke låste seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaitekQ Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Takk for svar. Skal ta ut stolene før helgen slik at jeg får behandlet dem, ville bare prøve å samle litt informasjon før jobben. Dette plastikkdrevet du prater om, fikk du tak i nytt? Er redd for at setedeler enten er vanskelig å få tak i eller veldig dyr. Men jeg vet ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts