Julianv Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Hei! Lurer på om noen vil dele sine erfaringer med meg.. Skal skifte motor i min E46 330cia og lurer på hvordan dette enklest kan løses? Håper noen har gode tips og erfaringer å dele med meg.. Mvh Julian Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Kr Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Du spør hva som er enklest, jo det er å levere inn bilen til noen som har erfaring, vent i 24-36 timer så hender du bilen med ny motor uten bekymringer. Til & med med garanti... Men det var vell ikke dette svaret du ville ha, men jeg svarte iht overskrift Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julianv Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Det var jaggu et unødvendig svar... Men ok, tar til meg at det kan leses på den måten.. Har god erfaring med å skru bil og har fagbrev innen bilmekanisk.. Tenkte bare å høre med noen som hadde gjort dette spesifikt på E46, da jeg ikke har skiftet motor i en slik før.. Greit å gjøre det på enkleste måte første gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Kr Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Forstod det Du vil nok få et ordentlig svar etter hvert, lykke til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts