Insulaventus Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Hallo! Jeg er en fyr på 17 år som har et meget-meget stramt budsjett når det kommer til bil. Jeg vil gjerne vise til threaden jeg har laget om hvilken skute jeg har anskaffet: viewtopic.php?f=9&t=264690&start=75 Som dere kan se på bildene: Så er det litt og gjøre med den. Ønsker og lakkere den når jeg er ferdig med og fikse forskjellig som lefsa fra EU-kontrollen sier jeg skal fikse. Så! Jeg skjønner godt at dere vil anbefale meg og sende den til lakkerer osv. Cluet her er at jeg har tenkt og gjøre så mye som jeg kan på bilen, selv. Er det noen som har erfaring med plasti-dip? Har sett at noen av dere innpå forumet misliker plasti-dip, men når man har et så stramt budsjett som meg, så er det absolutt aktuelt. Jeg vet at jeg kan få bestilt plasti-dip med det jeg trenger for og påføre det fra www.dipyourcar.com. Lurer på om det er leverandører i Norge, nettbutikker etc. som selger dette slik at jeg slipper og importere fra USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Har nå startet litt research og fant norsk plasti-dip side: http://www.plastidip.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 >Er en egen plastidip tråd her på forumet...søk så får du MASSE svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 >Er en egen plastidip tråd her på forumet...søk så får du MASSE svar! Jeg føler at jeg dummet meg ut siden jeg ikke gjorde research. Fant tråden du tenkte på og fikk svar på spørsmålene mine. Takk for heads up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå