Larsiaman Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Hei Lurer på hvor mye av E46 M3 delene som omhandler driverk, for og bakstilling osv som passer bolt-on over på en standard E46 318/320 COUPE? Hva må eventuelt forandres, legges til osv. Jeg tenker å bruke M50 turbo i E46. Når det gjelder til karroseribiten så vet jeg at gulvet i reservehjulsbrønnen er forskjellig og at det må sveises inn forsterkninger pga svakthet. Hva annet må jeg tenke på ved en sånn ombygging? Bare for å ha det sagt. Jeg er ikke ute etter å bygge komplett over til E46 M3 og få det godkjent. Det er som sagt tingene nevnt over som blir ett issue for meg. Jeg har søkt litt rundt, men finner ikke helt det jeg lurer på. Så hadde vært kjempefint visst folk kunne ha kommet med input, eventuelt linker til det jeg lurer på. På forhånd takk Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå