Kiwi Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Selger min 2000 523iat som delebil/repobjekt. ca 260.000km. Steptronic automat. Farge sort. Sort skinninteriør. Executive utgave, så mye utstyr bl.a. multifunksjonsratt. Klimaanlegget har nettopp hatt service og skiftet filtre. Bilen er EU-godkjent frem til 30.09.2014 og er i daglig drift. Siste rep var veivhusventilasjonen som ble tatt i februar - skiftet til ny type. Xenonlampene ble også tatt for ikke mange årene siden. Bilen ble kollisjonsskadd i fjor. Fikk forsikringsutbetalingen og unnlot å utbedre skaden. Bakluke, bakfanger og bakskjermen er skadd. I tillegg har den ei stygg skrape på hjørnet av fanger foran. Bilen har blitt EU-godkjent etter at disse skadene oppsto. Det er en del rust bak på bilen, samt at det har startet litt på dører. Bilen var reg som varebil første ti år, deretter ble baksetene satt inn. Jobber med salg, så den er stort sett kun langkjørt. Skal ha meg en ny bil, og selger derfor denne fordelaktig til noen som liker å skru og vil sette den i bedre stand igjen som bruksbil, eller noen som trenger en delebil? Jeg er ukependler, så bilen står på Billingstad utenfor Sandvika. Jeg skal få tatt noen bilder av den og få de lagt ut, men bilder er ofte ikke virkeligheten så det greieste er egentlig om interessenter tar den i øyensyn. Åpen for fornuftige bud! Ønsker helst bilen vekk i løpet av ei uke. Kristoffer 46798936 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Bilder...? Ca. Pris...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå