SvartBMW530d Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Har planer om å senke min 525d. Grunnen til at jeg vil ha senkefjærer, og ikke coilovers er for å prøve å holde komforen mest mulig sånn som det er orginalt. Er orginalt m-sport understell. Har vurdert GS sitt 50mm H&R sett. Noen som har erfaring med det? Brukbart å kjøre med? Har også vurdert hartge sitt, men det senker kanskje litt lite? Har ikke sett noe av det på bil. Det hadde vert fint om noen kunne ha delt bilder og erfaringer her. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 H&R er bra kvalitet, men vil tro 50mm senk går utover komfort uansett.. Ellers ernjo Eibach og KW også bra kvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvartBMW530d Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Er ikke sikkert jeg trenger å senke så mye som 50mm. Tror hartge sitt senker 30mm. Har hørt at folk skryter av komforen, men hadde vert greit og sett bilder som sakt. Er liksom utsene som er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå