trulS Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Vurderer å selge touringen pga prioritering av andre prosjekter jeg har. Har skiftet ut masse deler etter jeg tok over bilen. Positivt: - Kjøpt "ny" motor fra koed, kjørt 252000km, km stand på bilen er 258000km - Nettopp overhalt Diesel pumpen og fått montert denne, har kvittering på 7300kr - Ny clutch - Ny slavesylinder - Skiftet foringer i bakaksel til polyforinger - Nettopp skiftet olje og filter - Ny radiator - Eu ok til 09.2014 Negativt: - Motoren tikker men bra drag og virker som den går som den skal, lader 1 bar. - Registerreim bør byttes da jeg ikke vet hvor langt den har gått, ny reim og strammehjul følger med. - Litt rust, ihvertfall et hull som må fikses i innerskjermen foran på passasjer siden - Lekkasje fra oljekjøler - Liten lekkasje fra diesel tanken Det er litt å gjøre med bilen så bør anses som et kjørbart prosjekt Følger med 300ml med lakk Har brukt ca 40000,- inkl bilen for å få den sånn den står nå, regner ikke med å få alt tilbake igjen men kom med bud så tar vi det derfra. Interiøret er helt greit, sportseter som ikke er slitt, men taktrekket bør byttes ut da noen har stiftet det fast i taket?? Skal få tatt noen bilder av dette. Flere bilder kommer! Bilen står i Stavanger og jeg kan kontaktes på 93448868 eller truls_87@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Ser for meg en pris rundt 20-25000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bunes Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Solgt? Sent fra min D6503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 bytte i audi cab eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå