e30_joakim Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Solgt / byttet bort __________________________________________ Hei ! sjekker inntressene for min E46 320D, må ikke selge , vil helst bytte, helst i stasjonsvogn e46 med diesel eller 5 serie med diesel . Eller bare kom med ditt forslag Dette er en 98 modell , den kjøpte jeg fra Alta , den har blitt importert fra tyskland og til alta, har derfor skiltnummer som starter på ZT. kilometer stand 181 000 Kjøpte bilen med endel feil , alle bremsene måtte byttes , satt kunn vinterhjul på. Ikke eu godkjent osv Hadde tilgang på bukk ,alle bremsene ble byttet , slisset og hullborret skiver. nye klosser rundt hele , var noen dårlige foringer i bakstillinga , så banket ut og brente ut alle , satt inn powerflex , de fire i bakstillinga , og de 2 i "sving" armen fra bakstillinga og framover. Byttet de bakfre i forstillinga til bærearmene , merket stor forskjell ! Bilen hang i bukken , alt plastik under ble tatt av , vasket og stimet under , og tecktylert , helt svart under , bakstillinga ble også malt når den var på bakken Kjøpte meg bilstein B14 , stivt og bra kjøre egenskaper med bra comfort. Eneste jeg glemte å bestille , som er bestilt , er stive topplager bak , kjører nå med orginale som "slår og smeller litt" 19 toms BBS lemans kopi felger er kjøpt , 8,5 foran og 9,5 bak , 215/35/19 foran og 225/35/19 bak , så er ganske grei strekk på di innpresset er såppas slik at de bygger bra ut uten spacer ellers er det skinn innteriør, i grått , helt og pent. Multi ratt med volum og kanal valg på rattet, samt cruis controll ryggesensor hengerfeste som er til å skru av orginal montert telefon fra bmw faktisk i den For 1 mnd siden , så byttet jeg vannpumpe , og termostat med termostathus , nye reimer (multi reim og ac reim) ACen funker Håndbrekk blir fikset i disse dager , da vaieren på ene siden var dårlig. "Nyrene" foran , festene har knekt grunnet noen prøvde å stjele de , de henger på men nye er bestilt. ellers noen merker er det men ikke mye , bilen har vært lakkert en gang , men usikker på når , veldig pen i lakken Kom med forslag eller om du vil legge til noen ord , hva jeg skal sette prisen til må nesten dere hjelpe meg med , jeg syns bilen er pen og i bra stand , utrolig morsom og deilig å kjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_joakim Posted July 31, 2013 Author Share Posted July 31, 2013 Om noen har noe innspill , så er det bare å tilføye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z1 Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Er det du som har bygd om til facelift ?? Hvor mye måtte du bytte og til hvilken pris ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_joakim Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Er det du som har bygd om til facelift ??Hvor mye måtte du bytte og til hvilken pris ? det var gjort når jeg fikk den , men andre side skjermer , panser og lykter er det som skal til , frontfangeren har ikke noe med facelift å gjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_joakim Posted August 6, 2013 Author Share Posted August 6, 2013 Noen andre ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
J0nni Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Hei! Har du en cirkapris du kan se for deg? Og hvor i landet står bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_joakim Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 tenkte meg 80 000 , håndbrekket er fikset Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_joakim Posted August 11, 2013 Author Share Posted August 11, 2013 Kom med bytte forslag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokkke Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Hallo! Har du noen bilder av bilen innvendig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_joakim Posted August 12, 2013 Author Share Posted August 12, 2013 Hallo!Har du noen bilder av bilen innvendig? Det har jeg på mobilen , de tok jeg i går Kan sende til de som vil ha på mms eller mail via mobilen . kan også beskrive litt : Grått skinn innterøir , helt og pent, multiratt , carbon folerte lister i bilen samt rundt girspak. Stoffmatter, midtarmlene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts