Jump to content

solgt

e30_joakim
 Share

Recommended Posts

Solgt / byttet bort

Hei !

sjekker inntressene for min E46 320D, må ikke selge , vil helst bytte, helst i stasjonsvogn e46 med diesel eller 5 serie med diesel . Eller bare kom med ditt forslag :)

Dette er en 98 modell , den kjøpte jeg fra Alta , den har blitt importert fra tyskland og til alta, har derfor skiltnummer som starter på ZT.

kilometer stand 181 000

Kjøpte bilen med endel feil , alle bremsene måtte byttes , satt kunn vinterhjul på. Ikke eu godkjent osv

Hadde tilgang på bukk ,alle bremsene ble byttet , slisset og hullborret skiver. nye klosser rundt hele , var noen dårlige foringer i bakstillinga , så banket ut og brente ut alle , satt inn powerflex , de fire i bakstillinga , og de 2 i "sving" armen fra bakstillinga og framover. Byttet de bakfre i forstillinga til bærearmene , merket stor forskjell !

Bilen hang i bukken , alt plastik under ble tatt av , vasket og stimet under , og tecktylert , helt svart under , bakstillinga ble også malt når den var på bakken :)

Kjøpte meg bilstein B14 , stivt og bra kjøre egenskaper med bra comfort. Eneste jeg glemte å bestille , som er bestilt , er stive topplager bak , kjører nå med orginale som "slår og smeller litt"

19 toms BBS lemans kopi felger er kjøpt , 8,5 foran og 9,5 bak , 215/35/19 foran og 225/35/19 bak , så er ganske grei strekk på di :) innpresset er såppas slik at de bygger bra ut uten spacer :)

ellers er det skinn innteriør, i grått , helt og pent. Multi ratt med volum og kanal valg på rattet, samt cruis controll :)

ryggesensor

hengerfeste som er til å skru av

orginal montert telefon fra bmw faktisk i den :)

For 1 mnd siden , så byttet jeg vannpumpe , og termostat med termostathus , nye reimer (multi reim og ac reim) ACen funker

Håndbrekk blir fikset i disse dager , da vaieren på ene siden var dårlig.

"Nyrene" foran , festene har knekt grunnet noen prøvde å stjele de , de henger på men nye er bestilt.

ellers noen merker er det men ikke mye , bilen har vært lakkert en gang , men usikker på når , veldig pen i lakken :)

Kom med forslag eller om du vil legge til noen ord , hva jeg skal sette prisen til må nesten dere hjelpe meg med , jeg syns bilen er pen og i bra stand , utrolig morsom og deilig å kjøre :)

pnug6o18mkm9k1bpmtgo.jpg

ekqh3i25qcs43h877hkl.jpg

7mvxmpa915el3ao9p3ws.jpg

Er det du som har bygd om til facelift ??

Hvor mye måtte du bytte og til hvilken pris ?

det var gjort når jeg fikk den , men andre side skjermer , panser og lykter er det som skal til , frontfangeren har ikke noe med facelift å gjøre :)

Hallo!

Har du noen bilder av bilen innvendig?

Det har jeg på mobilen , de tok jeg i går :) Kan sende til de som vil ha på mms eller mail via mobilen .

kan også beskrive litt : Grått skinn innterøir , helt og pent, multiratt , carbon folerte lister i bilen samt rundt girspak. Stoffmatter, midtarmlene.