E.Ese Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Har overhalt motoren så einaste som er brukt opp igjen/ikkje gjort noko med er veiv(med lager), råda og kamakslingar. Den oppfører seg normalt, men når den blir varm, begynner den å koke og det meste av kjølevæske står som ei fontene ut av radiatoren ( har kappa bottn av ei 1 1/2l brusflaske og tapa rundt kanten på påfyllingen, slik at evt luft skal komme ut), evt slangane blir knallharde om loket står på. Har skifta thermostat, vasspumpe osv, men merka at viskosekoplinga gjekk ganske so lett når den var varm. Når eg sløkke bilen går det ei stund og så blir det vacum og motoren slurpar i seg det den får av ny væske. Mistenkte at det kunne vere sprekke i toppen eller blokka så utvida seg når den blei varm så eg fekk trykk i kjølesystemet, men har målt avgass og hc var null. Nokon som har eit forslag? Har høyrt at viskosekoplinga skal vere eit svakt pungt på dei, men trudde ikkje at den skulle koke så lett fordi om. Kan lett stoppe den med ein fing når motoren går og motoren er varm. Tempnåla står like under det varme feltet. Sidan det ikkje står noko grader og eg ikkje har vore borti bmw noko serleg lure eg på om det er normalt, eller om den skal ligge meir eller mindre midt på? Takker for svar (takker veldig for hurtige svar sia dama ikkje har lyst å køyre gammal opel combo på ferie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.Ese Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Sveisa fast viskosen til mutteren slik at vifta no går med samme turtall som motoren. No ligg tempen fint o den kokar ikkje. Kjøler kanskje litt vel mykje sia det ikkje kjem varme i ventilasjonen når eg køyrer, men stoppar eg blir det varmt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now