JoTjelle Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Har da skaffet meg en Bmw e36 316 med defekt motor. Så fikk kjøpt meg en dele bil, ble noen kjekke deler ut av den. Så var det på tide å bytte motor fikk hjelp av bror min til dette da han har tilgang på løftebukk. Ble og skiftet komplett bakstilling får å få skive bremser bak, samt nye bremser fremme og et coilovers sett Så ble det litt bedre med en motor så fungere fint Bilen etter første omgang. vell høy så ble justert ned en del samt 5mm spacer fremmer for å gå klar demperen med felgen. Var uhelidig og fikk en moped i siden og fikk litt av hvert ødelagt/ripet, så nå blir det et lakerings prosjekt. Bilder før og etter kresj Etter: Nå ska hele bilen lakeres, jeg og broren min holler på og ribbe bilen for alt som skal av og har kommet et stykke på dagen 1 Bilen ser for øyeblikket ut sånn som dette...(: Legger ut flere bilder når det er mer som har sjedd (: Jeg tror det blir denne fargen på bilen hva tror dere? farge navn imola red
Insulaventus Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Følger med her Hvordan gikk det med mopedisten?!
JoTjelle Skrevet August 2, 2013 Forfatter Skrevet August 2, 2013 Følger med her Hvordan gikk det med mopedisten?! Alt går bra med mopedisten mopeden greide seg veldig bra den og, bare å bøye styre på plass og kjøre igjen der
Insulaventus Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Følger med her Hvordan gikk det med mopedisten?! Alt går bra med mopedisten mopeden greide seg veldig bra den og, bare å bøye styre på plass og kjøre igjen der Så bra! Er ikke ofte det går bra med folk på tohjulinger som krasjer med biler :/
JoTjelle Skrevet August 3, 2013 Forfatter Skrevet August 3, 2013 Nai kan stemme det.. Men gikk bra denne gangen (:
tjelle Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Kommer seg nå bare mye arbeid igjen, tenkt å bytte intriør i bilen? Tror fargen blir skam bra
JoTjelle Skrevet August 4, 2013 Forfatter Skrevet August 4, 2013 Kommer seg nå bare mye arbeid igjen, tenkt å bytte intriør i bilen?Tror fargen blir skam bra Ska bli bra denna te slutt, ja tenkte på svart skinn (:
sk8 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 på låstad du skrur? bilen ser bra ut:) noen videre planer?
JoTjelle Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 har ikke hatt tid til og legge ut bilder i det siste.. men nå komme det en del (: her holder vi på med og slipe vekk rust i hjulbuen og så deretter valse hjulbuen. Var litt rust og få vekk, men ikke mye til og være en e36, slipte ned alt og sprayet på rustløser, og deretter la på to-komponent epoksi. Måtte prøve noen 19'' bror min hadde på lager, siklet etter disse en stund kan du si, men blir litt for store til hvor lav jeg vil ha bilen.. Da var det på tide og maskere der det ikke skal komme lakk når vi skal ta inni dørene og inni dørkarmene. VELDIG fornøyd med fargen bilen skal bli ((((: liten smakebit på det vi har gjort, dette ble da gjort av oss så er ikke 100% men syns det gikk jeg (: Skal bli kjekt og få hele bilen i en farge (: Fikk levert bilen til han som skal lakere bilen, så da er det nesten bare vente tid for meg nåda, skal sote alle vinduene imens men ellers er det ikke så mye. skulle ta 1-2 uker før jeg fikk bilen tilbake (:
JoTjelle Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 på låstad du skrur?bilen ser bra ut:) noen videre planer? bilen sto på laastad på noen av bildene ja, men skrus på i privat garasje, skal lakeres nå og så er planene videre skinnintriør og en motor som står 3.2 på (:
Freakshow Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Jeg må bare spørre, hvorfor bruke så mye tid på en 318?
tjelle Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Jeg må bare spørre, hvorfor bruke så mye tid på en 318? Kan svare eg siden det er jeg som må gjøre alt det er i grunn en 316i hehe. Bilen var ikke kjørt så lang nor den ble kjøpt med gåen motor. Så er karosseriet på denne bilen veldig bra til å være en e36. Planen er jo noe Støre motor som skal godkjennes senere. Med andre ord så kan dette bli en meget kjekk bil til slutt som ikke har kostet han så mye.
Freakshow Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Aha! Jammen da forstår jeg jo det veldig godt! Er det ikke veldig mye stress å få godkjent 6'er i 4'er da?
Freakshow Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Aha! Jammen da forstår jeg jo det veldig godt! Er det ikke veldig mye stress å få godkjent 6'er i 4'er da?
tjelle Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Nææ det som er problemet er vekta framme. Men sette bilen på diet og litt lettere deler så skal det gå fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå