Aleks558 Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Hallo! Jeg er veldig fersk på Diesel og turbo og alt det så da graver jeg heller litt hos folk som har peiling. har lest meg til at 525tds ligger originalt på 0.7 - 0.8 bar kan dette stemme? har også lest meg til at med chip, mere diesel og mere turbotrykk kan man kjøre stabilt på rett rundt 1.2 men syntes det hørtes mye ut for den bitte lille turboen som sitter i. På forhånd takk ! Mvh Aleksander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks558 Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 Har montert turbotrykksmåler fra biltema nå, den kan ikke være korrekt fordi det står den lader 1.1bar ca. å den går ufattelig dårlig, noen som har peiling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aune98 Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Leter etter info om denne bilen jeg også. Nettopp kjøpt en 1995 mod E34 525tds touring😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts