bmwJon Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Hei. Holder på å bygge om til såkalt automatic climat control, med sånn digitalt display i bilen min. Jeg hadde ikke AC fra før, så er nå så godt som ferdig å bygge el-nettet og har satt i sammen bilen innvendig. Så til de tre spørsmålene: Prøvde ut panelet igår kveld og når jeg trykker på knappen til resirkulering av lufta, så begynner den å liksom jage/fjuske på lufta..er ihvertfall slik det høres ut. Skal det være slik? Og etter jeg slår av tenninga, så fortsetter panelet å dure..måtte ut og inn med sikring og da stopper den. Siste jeg lurer på er porten/luka på hver side av vifta. På ene sida, så er det konstant lukket, og på andre sida, er det konstant åpent. Skal det være sånn? Mvh Jon E Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwJon Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Har funnet ut nå at den duringa fra panelet gir seg etter ca 15min, men lurer fortsatt på det andre:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts