Hansee Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Har byttet mikrofilter og plugger. Mikrofilter var grei å resette, men tennpluggene som skulle vært byttet for -5000km siden nekter. Er det mulig å slette denne uten å måtte betale et verksted eller må en til med kabel eller annet verktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Har byttet mikrofilter og plugger. Mikrofilter var grei å resette, men tennpluggene som skulle vært byttet for -5000km siden nekter. Er det mulig å slette denne uten å måtte betale et verksted eller må en til med kabel eller annet verktøy? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Du må nullstille med program. Husk neste gang, nullstiller først og skifter etterpå. ikke la den går over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Program? Kjøpte den slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe90325 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Sett på Youtube? http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=133613 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Ja, prøvd den oppskriften óg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Skjer det samme som i denne forsåvidt http://www.howtomakeonline.org/kVI7vMon ... ubleU.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe90325 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Jeg fikk resetta e90'n min, dog med en litt annen oppskrift. Kan skrive det fra pc i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe90325 Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 1. Skru av alle autofunksjoner, les lys. Min stod på A og etter jævlig mye om og men vred jeg den til null og da funka det. 2. Sett i nøkkel, trykk en gang, vent til lamper o.l har slukket. 3. Følg videre prosedyre fra video. 4. Ikke start bilen, la den stå over natta. 5. Reset på nytt uten å starte påfølgende dag. Det var det som fungerte for meg, dog ikke med plugger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Takk. Skal prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå