arntoveskoge Skrevet August 3, 2013 Skrevet August 3, 2013 Har en 1980 635CSi, med L-Jetronic, som lugger ved kjøring med lavt gasspådrag. Verst mellom 1500 og 3000 rpm. Den er jevn både på tomgang og ved mer "aktiv" kjøring. Når bilen står stille og turtallet dras sakte opp virker det som den feiltenner fra ca. 2000 rpm og ikke får med seg alle sylindrene. Økes turtallet raskt, tenner den imidlertid akkurat som den skal. Med tanke på hva bilen spyr ut bake får den nok det den trenger av bensin. Tennpluggene ser identisk ut, ingen er skadet. Hittil har bilen fått ny luftmengdemåler, pluggkabler, fordelerlokk, rotor og coil – alt originale BMW-deler. Etter delebyttingen har bilen blitt gradvis bedre, det stod en del uoriginale deler på den. Men nå er jeg tom for ideer. Setter pris på noen tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå