Krispoo Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Hei, selger nå min e46 2003 mod. Dette er en 316 med 1,8 liter motor. Bilen er i bra stand og aldri vært kræsjet med. Alt av ting som har gått i stykker har blitt reparert hos verksted med kvitteringer på alt. Servicer er fulgt hele veien. Helt nye sommerdekk på bmw alufelger 18" Slitte piggdekk på bmw alufelger 15", disse bør byttes til vinteren. Bilen har en kilometer på 189,000. Den er godkjent senket i vongkort, men jeg har orginalt liggende som følger med. Resten av bilen er helt orginal bortsett et ettermontert armlene, som er kjøpt til e46 fra GS Bildeler. Alt i alt en veldig god bil, som har gjort livet mitt mye bedre mens jeg var lærling og gått skole. Nå skal jeg ha meg en nyere bil som står på vent, så det haster noe med å få solgt denne. Prisen kan diskuteres. Finn-kode : 42547843 Kontakt meg helst på mail eller på bimmers, da jeg er offshore i Egypt og har dårlig med telefon fram til 22.august. Er det noe dere lurer på, er det bare å spørre. Visning av bilen er mulig ved avtale da jeg må ha noen til å vise den fram for meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts