kje Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Ettersom min kjære '93 525i har fått ny eier har jeg ikke lenger bruk for delelageret mitt. Alt skal bort, og under ser du en liste over noe av det jeg har liggende. Spør om det er noe annet du trenger. Send gjerne pm. - ABS enhet - ABS følere foran - aluminiumsfelger, BMW E39 BBS 17" (kantfelger med dekk) - analog klokke - baklykter, oransje blink - bakre eksospotte, '93 525ia - bakseter med nakkestøtte, ultramarine stoff - basskasse 2x12", stoffkledd (lukket) - blinklys, oransje - bremsekalippere, '93 520i - bærearmer, bak - framdører, gletscherblau metallic (BMW 280) - fremdemper, Alko gassdemper (kun én) - fjærer, bak (ubrukt M-Tech) - frontlykt, høyre - girtravers og bærebro, m/foringer '93 520i - hanskerom, ultramarine - høyttalerdekslinger og montasjerammer - innstegslister, sort og krom - mellomaksel, '93 520i manuell (komplett) - mellomaksel, '93 525i automat (fremre halvdel) - midtkonsoll, marineblå - pakninger, diverse nye (bunnpanne, vannpumpe etc.) - panser, gletcherblau metallic (BMW280) - simmerringer, diverse nye (girkasse, differensial etc.) - sladrespeil - stålfelger, 15" med dekk og originale kapsler - taklukekassett, elektrisk (komplett) - travers, '93 520i - vindusheis bryter, midtkonsoll (4-knappers) - vindusheis foran og bak, mekanisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Hei er int i vindusheis bryter til 4 og elmotorer fremme, har du pris på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Hei er int i vindusheis bryter til 4 og elmotorer fremme, har du pris på dette ? Svarte på din pm. 50,- for bryter og 300,- for vindusheisene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp3edyyy Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 trenger girpose og selve dn skinnplata dn sitter i. har du d liggende send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 trenger girpose og selve dn skinnplata dn sitter i. har du d liggende send pm Pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Har du kupelys venstre bak, med leselampe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Har du kupelys venstre bak, med leselampe? Dessverre. Kun standard kupelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krv92 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 pris på bak fjærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 pris på bak fjærene? Fjærene er ubrukt og BMW- klistrene sitter fremdeles på Ser på koed.no at fjærene koster 915,- pr stk, men jeg kan selge dem videre for 800,- + frakt for begge siden jeg ikke lenger eier en E34. Har mange andre deler som jeg kan sende samtidig hvis det er noe annet du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp3edyyy Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 har du bryter til vindusviskere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 bilder av felgene? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Bryter til vindusvisker mener jeg at jeg har liggende ja. Hvis du er interessert kan jeg svinge ut på lageret i løpet av helga og finne den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå