BRIO Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Noen som vet hva som gjør at en steptronickasse kan gire for ofte i drive, mens den virker helt ok i sport og med manuell shalting? Gjelder en 2000 mod 520i. Bilen har også en feilmelding på lambdasonden, men regner ikke med at dette kan ha noe med saken å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Noen som vet hva som gjør at en steptronickasse kan gire for ofte i drive, mens den virker helt ok i sport og med manuell shalting? Gjelder en 2000 mod 520i. Bilen har også en feilmelding på lambdasonden, men regner ikke med at dette kan ha noe med saken å gjøre Jeg har det motsatt. Bilen gir opp og ned selv i D og sport. Ingenting galt med manuell. Styreenhet til girkassen er gåen. Jeg kjøpte brukt på Ebay og oppdaterte til min bil software. Ingen feil etter byttet styreenheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Hva er prisen på en slik styreenhet, og er det mye jobb å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Hva er prisen på en slik styreenhet, og er det mye jobb å bytte? Jeg kjøpte 100 $ med sending, kodet selv . Det er veldig lett. den ligger på under luft-filter på passasjesiden, koplet av kontakt og drar den ut. Det koster litt når du kjøper fra BMW og koder for deg. Men jeg anbefaler å ta en diagnose. Her ruller du ned for å se styreenhet til kassen. viewtopic.php?f=6&t=188049&start=240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Takker og bukker Skal å se på bilen i morgen, og prøver å finne ut av mest mulig av feilene før vi eventuelt kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå