halvors1 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 noen her som kan fortelle meg HVA som må til for å få en 318is godkjent ombygd til 325 hos biltilsynet? utrolig takknemlig for svar! vil godkjenne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Flere tråder om dette på forumet Bare ta å søk litt på forumet, så finner du det fort ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Flere tråder om dette på forumet Bare ta å søk litt på forumet, så finner du det fort ut okei. har ikke vært her inne så mye. men tenkte at de andre trådene så står det så sykt mye forskjellig å maaange svar. så tenkte å få et konkret svar her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Det du må gjøre er å søke biltilsynet om å bytte til større motor. Får til svar fra BT hvordan regelværket du må forholde deg til. Har bygd om min iS til 328. Jeg brukte 328 donorbil å måtte på vektkontroll med begge bilene før jeg startet ombyging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå