setra Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Tenkte å dele en runde fra en trackday jeg var på i Nürburgring igår. Satt ny personelig rekord med 7:30 BTG. Her er noen bilder også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Kan vel trygt si at både bil og sjåfør fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Gikk unna bra der, hvilke dekk bruker du, Michelin regndekk/skårne slicks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Dæven, det gikk fælt! hvor mange runder har du til sammen på ringen? Bra kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Tusen takk folkens Har ikke helt oversikt over antall runder jeg har kjørt, men er nok et sted melleom 80 og 100 runder. (Pluss x antall xbox runder... ) I videoen bruker jeg slicks. Den står på regndekk på det ene bildet fordi det ble tatt etter at det hadde regnet fra seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinni Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Helt rått! var selv der en tur tidligere i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå