Freakshow Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Hallo! jeg har en Bmw e39 Touring som jeg vurderer å Fjerne takrailsa på! men lurte på hva jeg eventuelt måtte kjøpe for å kunne kjøre uten. og om det er mulig å få tak i nye lister til taket. Takk på forhånd!
steinh Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 fullt mulig:) : http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ail-Delete
bulvest Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Eg har rails som skal monteres men mangler lister med hull. Om du kjem så langt du får demontert er eg innteresert i å kjøpe/bytte taklister. Mine er i sølv
Freakshow Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 Eg har rails som skal monteres men mangler lister med hull. Om du kjem så langt du får demontert er eg innteresert i å kjøpe/bytte taklister. Mine er i sølv Ja det hadde jo vært interessant! Hvor holder du til? Mine er også sølv.
Freakshow Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 Aha! Er på jobb nå. Sender deg om etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå