Shakur Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Bmw M6 felger 19 toms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Mest komplekt og info rik anonse noensine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Mest komplekt og info rik anonse noensine Flest skrivefeil i ett innlegg noensinne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Mest komplekt og info rik anonse noensine Flest skrivefeil i ett innlegg noensinne? Utlending jo, har vel lov til sånt P.s. Om du kunne halv parten av språkene jeg kan, hadde hjerne ditt eksplodert for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Holder med norsk engelsk urdu for meg as Hvilke språk kan du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Gud, skal vi kanskje ta ut peniser og måle dem og ? Russisk som er morsmål, det meste av øst europeiske språk (3-4 halveis), norsk for jeg vel ikke telle med, siden jeg gjør så mange skrivefeil og engelsk må da være en selfølge for moderne sivilisert samfunn ? Sprechen tysk på barne nivå i tilleg. Er du en pakistaner foresten ? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Jeg er pakistaner ja...og regner med du er fra afrika? hahaha ja skjønte at du er fra russland Og nei ikkeno måling av peniser! Ingen interesse av å slenge den frem foran ett bimmersmedlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Tar av det her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dancho Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Hvor mye skal u ha for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå