steinh Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 E39: -Litt slitt multifunksjonsratt, den vanlige/gamle typen, har ikke ledning til det -Hovedlysbryter E46: -Låsekasse venstre fordør med innvendig dørhåndtak, er den typen uten wire fra håndtaket til låsekassen -Vindusheis venstre fordør, elektrisk -Ledningsnett venstre fordør (for bil med bl.a. airbag, el.vindu) Kom med prisforslag. Kastes hvis ingen er interessert i å kjøpe noe av dette relativt fort..
laland10 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Er vindusheisene bak (E39) komplett med motor og hele drev-sulamitten ? Hvilken pris tenkte du for de ?
steinh Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 Er vindusheisene bak (E39) komplett med motor og hele drev-sulamitten ? Hvilken pris tenkte du for de ? det er jeg ganske sikker på ja, kan sjekke det opp i løpet av kvelden. pris er jeg usikker på, var en annen som spurte om vindusheiser og bryterpanel på PM, og jeg skrev 350,- pluss frakt til han.
laland10 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Kunne du lagt ut ett bilde av de? Mine fungerer dårlig bak så trenger å byttes ut, men usikker på hva som trenger å byttes. Derfor jeg tenker å kjøpe hele greia brukt så bruker jeg det jeg trenger.
StigRS Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Er interesert i vindusheisene bak, hvor holder du til?
steinh Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 Elektriske vindusheiser bak og kontrollpanel for 4 x elektriske vinduer SOLGT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå