ChrisBJ Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Trist å måtte si at jeg selger bimmern min, men grunnet førstegangstjeneste. Den ble første gang registrert i 1996 og har gått siden da, 245.000 Bilen fremstår som veldig godt vedlikeholdt da det er gjort rutinemessig service på den. -Olje er nylig skiftet og motor renset -Nye bremseskiver, klosser og støtdempere -Nylakkerte vinterfelger 18'' piggfri alu. -Har xeenon lys som følger med bilen (er ikke montert på enda) -Skiftet alt av filter og plugger -Må eu godkjennes mellom 01.12.2013 - 01.04.2014 -Nylakkert i fjor, da bilen har stått i garasje helt vinteren 12/13 grunnet militæret, så det er ikke en eneste ripe å se i den. -Helt nytt batteri -Avtakbart hengerfeste -170++ hk Mer kommer jeg ikke på. Har dere noen spørsmål så ikke nøl med å ta kontakt. Her har du en bil som har blitt godt vedlikeholdt og en bil som har massevis av år igjen på veien. Er fantastisk god å kjøre. Satt en minstepris på 40.000, så det er bare å by! For flere bilder, pm meg. Regnr: JU 72124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisBJ Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 BT28385 Understellsnummer: (de 7 siste) BT28385 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå