fizn Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Tenkte jeg ville sjekke interessen for BBS RZ 429 felgene som ligger å støver ned. Felgene er ikke kantkjørt, men litt flass på ene felgen som dere ser på bilde. Kan høyglanspolere kanten om ønskelig, men da blir det litt dyrere igjen. Mangler også en senterkopp... Ikke peiling på pris, så bare å komme med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Jeg tror ikke det er 469 felgene, de er litt anderledes. Men de heter nok RZ et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Jeg tror ikke det er 469 felgene, de er litt anderledes. Men de heter nok RZ et eller annet Det står 429 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Beklager, litt fort der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Beklager, litt fort der Det går helt fint, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå