limping00 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Noen som har en grei løsning til å få parklys i blink? Har en e90 uten angeleyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 For min del så bestilte jeg Elight module til denne jobben samt en del andre ting. Men skal visst ikke være så fryktelig tungt å kode inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 For min del så bestilte jeg Elight module til denne jobben samt en del andre ting. Men skal visst ikke være så fryktelig tungt å kode inn. Dette må gjøres på verksted da, eller kan du gjøre det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Gjør det selv. Klipser på 5 ledninger utpå kabler under hanskerommet Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Kan vel også bare ta ut parklyspærene. Men da får man feilmelding på parklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå