Beamer Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Skal prøve å gjøre en lang historie kort Komplett E34 520i ombygd til 535 twinturbo, selges grunnet tidsmangel og pågangsmot til å fullføre(igjen).Oppsettet har vært benket med 400whp. Motoren er nå nyoverhalt med lager og pakninger, pga noe tull med tenningen som gjorde at MLS toppakningen ble brent, og da planerte jeg samtidig både topp og blokk når jeg var ute med den. Kommer ikke til å montere motoren i bilen igjen da jeg ikke får tid.Motoren er en M30B35 som stammer fra E34 Alpina B10 3.5. Original innmat, med neddreide stempel.Tight og fin gearkasse fra 528.Ny sinterclutch.Turbosmart dump og wastegate.Aeromotive BTR.2x T3 turboerHjemmelaget grenrør2x2,5" eksos med bakpotte på hver side av bilen.Haltech datasprut med alle følere og det som trengs.Har også en Electromotive sprut.60l fuel cell med skom står montert i bagasjerom, opplagt med 2xbensinpumper og filter.Stor intercooler montert i front.Bilen har stått ute et par år nå, så den trenger en del omsorg karrosserimessig.Sort sportsskinninteriør, bra stand.Alpina ratt.8,5 og 10x18" rondell hjul med utslitte dekk.Mye er sikkert glemt å nevne, så bare ta kontakt ved spørsmål. Har også flere bilder.Bil, motor, hjul, interiør kan også selges separat.Bud ønskes, hel eller delvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalskebab Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Pris på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Pris på dette? Har antydet 30 000,- for absolutt alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå