tonyku Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Fant en gammel E28 bak ett fjøs her i vinter som jeg bare måtte ha ettersom jeg har fått veldig sansen for disse gamle bilene. Denne er en 518 fra 1984 å har hatt samme eier siden 1985. Trenger en del stell for å si det sånn. Lakken skal jeg rubbe å polere litt på for å se om glansen kommer tilbake. Ellers blir det vanlige oppgraderinger i form av felg å senk. Kan legge til at bilen ikke har vært på veien siden 2003. Har hatt den på EU kontroll. Mere om det seinere. Etter litt om å men så startet den. Konstanterte fort at ventiltettningene har blitt harde. Lakken har sprukket etter en gammel skade regner jeg med. Her har jeg fått bilen hjem.
tonyku Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 Litt flere bilder. Nærmere bilde av lakkskaden. Ja den er mosebehandlet Takstativet blir beholdt på Snart skisesong her i nord.
tonyku Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 Fant ett bilde til etter lettere behandling med Jotun mosefjærner. Har også smetta på to forskjellige felger for å se hva jeg synes blir greiest. RK felgene havnet til oppussing så dem blei ikke brukt. Imorra blir det bytting av ventiltettninger, bremser, foringer, vannpumpe og diverse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå