Aneshen Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Hallo. Har nå hatt kdfi i 1 år, og har lest mye rundt ang at man ikke skal ha tenning på for lenge, for da kan man brenne coil utgangene. Har passet på dette og bilen har fungert veldig bra. Men etter sist rep, (varmeapparatreg.) så skulle jeg starte den, men det ville den ikke. Hadde da stått i ca 1 måned. Null gnist. Coil har Gods, kl15 spenning og forbindelse fra coiler til styreenhet. Altså ingen brudd. Spm mitt er da, Hva slags signal forventer jeg å måle fra pin 1 på coil? trigger signal Går det til gods eller til batterispenning? er jo sjangseløst å måle med voltmeter, da dette sannsynligvis går for fort, at man må bruke ocsilioscop. Men mye tyder på brente coil utganger, kan ikke se noe spess på driverene heller. Noen som har erfaring med disse? Noen som har lyst til å skifte de? Hater lodding av små elektronikk, har en ustødig hånd Takker for alle svar!!!
ehrnst Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 du burde se og lukte det faktisk. brant mine for mange år siden, problemet er løst på ms hvertfall.
TurboLag Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 sjekk banene på printkortet. har vært borti at de har brent på flere KdFI-bokser..
Aneshen Skrevet August 12, 2013 Forfatter Skrevet August 12, 2013 Synderen!! Gods til coildriverene. Ing_gbd røket av.la opp ledning i stedet. Bilen går som ei klokke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå