Thomas81 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Etter å hatt en 1-serie fra 2009 til 2012, fikk jeg en eller annen kortslutning i hodet i fjor tror jeg, byttet nemlig 1-serien inn i en Ford Focus 1.0 (beklager på det dypeste) i fjor. Men kom til meg selv igjen og angret, derfor erdet godt at man kommer "hjem" til BMW neste uke med en mineralgrå 3-serie Touring M sport. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Grattis! Hentet min bmw på fredag etter et opphold med bil så vet hvordan følelsen er når du setter deg inn i den nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Gleder meg til #denfølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 skal tilbake i bmw i løpet av uken selv gleder meg noe sykt! skal gå fra en grasklipper mercedes til en 330 E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå