Hanspolden Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Har kjøpt meg e91 m sport og lurte på to ting. Utløserlagret på clutchen er slitt, er det noe jeg kan bytte selv? Og har det noe å si om jeg kjører med et slitt lager? Spørsmål 2: hvor kan jeg få tak i en lik leppe biligst mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Viss du kan skru litt skal det gå fint Må ned me mellomaksling, eksos og girkasse. Hva merker du med utløyserlageret? Er det noe lyd ? Så lenge clutch fungerer fint er det vel ikkje noe fare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Har skrudd en del før, men aldri på en så nybil det blir litt kakklelyd vist jeg trykker clutchpedalen 30% inn, men ingen ulyd ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Har skrudd en del før, men aldri på en så nybil det blir litt kakklelyd vist jeg trykker clutchpedalen 30% inn, men ingen ulyd ellers Det går nok fint å gjør det sjøl Men er heilt sikkert noen her inne som har gjort det noen ganger på E91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Okei, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå