Morten318 Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Har hørt litt forskjellig og lurer på om noen vet forskjellen på 3 serie rwd og 3 serie xdrive understell? Er prat om m-sport og e92..
eilefsen Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 På M-sport xDrive så får du ikke msport understell. Her blir det heller levert understell i std. høyde og forsterka, dvs. tykkere dempere og fjærer blandt annet (det er jo trods alt en terrengbil ). man kan heller ikke ta et m-sport understell fra en rwd og putte på en xDrive, dette vil ikke passe. Men man får feks. H&R fjærer som passer til xDrive (man får etter hva jeg har funnet ut ikke coilovers).
Morten318 Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 På M-sport xDrive så får du ikke msport understell. Her blir det heller levert understell i std. høyde og forsterka, dvs. tykkere dempere og fjærer blandt annet (det er jo trods alt en terrengbil ). man kan heller ikke ta et m-sport understell fra en rwd og putte på en xDrive, dette vil ikke passe. Men man får feks. H&R fjærer som passer til xDrive (man får etter hva jeg har funnet ut ikke coilovers). Takker. Da skjønner jeg mer.. Men den skulle vært 10-20mm lavere foran, men man får se etter vinteren.. Men om man hadde satt på m sport fjærer bare? Har egentlig ikke lyst å senke denne til en ubrukelig bil, har hatt alt for mange lave biler
eilefsen Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Det er jeg helt enig i og hvorfor de har laget det på denne måten må man egentlig bare lure på? Du får iallefall h&r 35/20 fjærer til den, da blir den bra høydemessig iallefall om du bare skal ha 10-20mm forran, så er det mulig at du får tak i senkeskåler til den. det senker 10-15mm framme.
Morten318 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Skrevet August 12, 2013 Nei, si det. Men du vet ikke om det går ann å sette over fjærer fra m-sport uten xdrive? da vil den jo bli 10-15mm lavere..
eilefsen Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 Nei, si det. Men du vet ikke om det går ann å sette over fjærer fra m-sport uten xdrive? da vil den jo bli 10-15mm lavere.. Har lest en del om det på nett, og det passer ikke dessverre. Iallefall ikke på e90 og 91 tviler på at det passer på e92 heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå