MagnusSør Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Da tenkte jeg det var på tide å lage en tråd om dama's 118d En veldig flott bil etter mitt syn å mange av dere kjenner sikkert igjen bilen! Specs: 8,5" & 9,5" x 19" GS-Infinity, 3-Serie innpress(Fyller bra i) BSR Chip (160hk/362nm) Ac-Schnitzer Frontleppe Ac-Schnitzer Fjærer Hekkvinge Alu Stabstag i motorrom, selger påsto Ac-Schnitzer, men har mine tvil. Lakkerte detaljer i motorrom. KN-Filter Blank svart Nyrer og Diffuser Sota ruter rundtom Har noen små smakebiter men må få sendt over flere bilder etterhvert Uansett, her ær'n Her er fra vi hentet bilen, dessverre noen av de mest kantkjørte hjulene jeg har sett med påfølgende kord og tidenes slakkeste hjullager bak, her måtte noe gjøres Det ble kjøpte helt nye felger og dekk pluss byttet hjullager, og bilen ble en drøm og kjøre Men dama var fortsatt ikke fornøyd, nå var det stereon som skulle til pers, da denne bilen har hifi stereo originalt tenkte jeg at det ble med litt mer bass Komponenter som er brukt: Rockford 3Sixty, Infinity Kappa One, å 2*12 Polk Audio DB Subber i ferdig kasse Ble ett sinnsykt bra trykk, skal prøve å få målt dette når jeg kommer hjem fra sjøen Håper dere liker denne, å gjerne kom med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Knalltøff bil. Legg gjerne ut flere bilder. Mye utstyr ser jeg.. Type code UG31 Type 118D UL (EUR) E series E87 () Series 1 Type SH Steering LL Doors 5 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 90 Drive HECK Transmission MECH Colour JAPANROT (438) Upholstery STOFF/SENSATEC FLASHPOINT/SCHWARZ (GCSW) Prod.date 2006-05-12 Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S200A DIESELPARTIKELFILTER Diesel particle filter S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S2MGA M LM RAEDER DOPPELSP. 207 M MISCHB. BMW alloy wheel, M double spoke 207 S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle color P337A M SPORTPAKET M Sports package S339A SHADOW LINE Shadow-Line S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Window lifts,electric,front/rear S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S441A RAUCHERPAKET Smoker package S442A GETRAENKEHALTER Cup holder Code Description (interface) Description (EPC) S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Int. mouldings aluminium glacier-silver S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S521A REGENSENSOR Rain sensor S522A XENON-LICHT Xenon Light S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control S563A LICHTPAKET Light package S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension Code Description (interface) Description (EPC) S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite P7AZA PAK. ADVANTA.+COMF. I.V.M M SPORT. Advantage + Comfort + Sport Package M L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switch S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Outer skin protection Code Description (interface) Description (EPC) S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Du fant i lista ja, hadde tenkt å finne den til, men tusen takk Ja syns bilen har det utstyret en 1'er "må" ha er dessverre ikke noe fan av navin til 1'ern så denne var mitt i blinken Nye bilder kommer etterhvert. Er på sjøen nå, så må få dama til å sende over noen flere bilder, men tenkte jeg skulle lage en shot av begge bilene våre når jeg kommer hjem så vi får se Men bra du likærn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå