Gå til innhold

Tom`s 02 prosjekt: bygging av motor :)


Tomk
 Share

Anbefalte innlegg

dukker sikkert opp flere ting etter hvert, men det jeg kommer på nå er di fram stolene du har ordnet, er dem fra e21? Og vet du av noen i landet som selg nye fram skjermer? :)

 

Stolene er egentlig Recaro stoler fra Opel Manta GTE, og så å si eneste forskjellen er trekket på dem.Men med link til ebay litt over her, så blir dem tilnermet e21 stoler.

Er i tillegg  mye enklere å få tak i disse stolene enn til E21 etter min mening. Prisen er også noe helt annet. 

 

Vel BMW Norge burde klare å skaffe nye skjermer, men vet prisen på disse har gått veldig opp de siste åra. Vet Wallothnesch tar 600 euro pr stk (Original), mot ca 75 euro for uoriginal. Tviler sterk på om disse er noe billigere i Norge om du ikke kommer over noen pent brukte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var stolene så å si ferdig, bare mindre kosmetiske ting å fikse. Absolutt en jobb verdt å ta selv  :)

 

post-75826-0-45187900-1391294521_thumb.j post-75826-0-02916600-1391294671_thumb.j

 

Eneste som mangler nå er seterygg justerere med bmw logo og fikse vaierene så man kan vippe stolene fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og kikker etter felger og kommet over noen bbs replica på 15X8 med et 15. Noen som har en formening om dette vil passe på 02`en min som blir bredda med originale turbo breddere?

 

Originalt har vel turboen et18, så i teorien bør det gå om jeg tenker riktig hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-75826-0-99545700-1391645885_thumb.j

 

Da har man bestilt seg felger også, 15x8 et 15, mulig man må til med noen tynne spacere for å få jula helt ut, men det får man se når man monterer felgene :)

 

Er ikke ekte BBS til info for dem som måtte lure hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...