AlXz Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Har en skadet bil som skal vekk etterhvert, så har litt deler som selges. Større deler MÅ hentes, eller kjøper ordne transport selv, om ikke annet avtales! BARE Å KOMME MED BUD, ALT MÅ FORT VEKK GRUNNET MANGEL PÅ PLASS. M40b18 motor, komplett 1500,- * Dynamo, 500,- * Servopumpe, 300,- * LMM, 350,- * Hjerne, 500,- * Motorelnett * Startmotor, 500,- * Manuell girkasse, 500,- * Radiator, 500,- * Bunnpanne, 500,- * Blokk/topp * Org eksosanlegg, 500,- per del Forstilling (servotannstang, spindler, bærearmer, bremser), 1200,- Bakstilling (drivaksler, bærearmer, bremser, (IKKE DIFF)), 1000,- Diff 1500,- Dempere/fjærer, 1000,- Bensintank med pumpe + armatur/måler, 500,- Panser (granitt sølv met), ikke strøkent, 300,- Bosch h1 linse lamper, 1000,- Grillramme med nyrer (granitt sølv met), 500,- Frontfanger med bjelke og spredere/tåkelys (granitt sølv met. mangler litt plastikk helt i bunn), 500,- Bakfanger med bjelke (granitt sølv met), 300,- Mellomaksel, 200,- Vinduer/glass (alle - 4dørs/sedan), 100,- stk Sete belter foran og bak, 50,- stk Låssett (tenningslås, dørlåser og koffertlokk lås), 1000,- Felger (dårlige dekk!), 400,- Skjermer er kast dessverre. Dører høyre side er skadet, men alle dører + koffertlokk har rust, så er vel ikke så mye å ha. Dører, koffertlokk, org baklamper, 100,- stk Org sidespeil, 50,- stk Oransje front blinklys, 50,- stk Hvite sideblinklys til skjermer (preface), 50,- stk * Pedalkasse, 500,- Stoff interiør grått/mørkt. slitasje på førerstol. Dashbord og detaljer/deler inni er det bare å spørre etter, ting skal vekk. Bedre priser ved kjøp av flere ting Og kom gjerne med BUD! =)
torfinn91 Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 Hvor holder du til? Er int i kun motoren jeg
Bmwnilsen Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Klimapanel? Hvordan type har du i din? Har den helt elektroniske.
Insulaventus Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Er int i forskjermene og radiator. Er interiøret solgt/tatt ut?
AlXz Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 Er ikke klima, vanlig varmeapp med 3 like store runde skru brytere. Vifta går ikke forresten. Skjermene er dårlige mener jeg Radiator finnes Interiør finnes også, men slitasje ihvertfall på førerstolen. Deler går billig da det er plass mangel her
Insulaventus Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Skjermene er dårlige mener jeg Radiator finnes Interiør finnes også, men slitasje ihvertfall på førerstolen. SKjermene er dårlige pga rust/bulker? Radiatoren er jo grei og ha hvis du skal selge motoren i ett sett. Hvilket interiør snakker vi om, stoff/skinn/delskinn?
AlXz Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 Ja, bulker mener jeg, mener de var kast dessverre. Panser og grillramme + frontlykter er i god stand. Frontfanger mangler litt i bunn, er skjært vekk ser det ut som, ingen aning hvorfor. Kan fint selge radiatoren løst Motor kan også deles, alt etter hva folk ønsker. Jeg skal bare få unna deler her Er det tidligste mørke/grå stoff interiøret e36 er levert i. Passasjer stol og baksete er vel helt tror jeg, men førerstolen har slitasje ihvertfall. Har samme interiør i en annen bil også som skal vekk da jeg setter i skinn (også slitasje på førerstol der, men puter kan vel flyttes over fra passasjer stol mener jeg) Deler finnes i Hobøl, Østfold. Har røde framskjermer også forresten, men de har rust "bak" sideskjørtene Ellers vanskelig å si hvordan tilstand er da hele bilen ble sprøytet over for ikke veldig lenge siden av en tidligere eier. 500,- for begge. Har en rustfri venstre skjerm (førerside) i grå/sølv (riper finnes), 600,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå