Dajusnes Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 $1500 dollar med frakt kom det på, så kommer vell momsen snart regner jeg med
Dajusnes Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Da er hjula montert og har fått skrudd den litt mere ned forran Fikk tatt noen raske mobil bilder, må få tatt noen men speilrefleksen en dag Var mye styr for å få på 245/35-19 bak og 225/35-19 forran. var innom 3 dekk butikker før dem fikk dem på.. Men meget fornøyd! Men fikk opp feilmelding, slik en dekkmerke i rødt, hva kan det være? kan det være at bilen tror jeg har punktert siden den har blitt så lav?
Dajusnes Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Dette så veldig bra ut Takk! ble meget fornøyd med passform og utseenede Skal ut å se om jeg enda får feilmelding i dag
Dajusnes Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Resetta meldinga i dag, å har ikke kommet opp igjen så håper det holder:)
AndreasEk Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Fikk samme feilmeld når æ bytta hjul sist, og resatte bare den, å har holdt siden den gang
Dajusnes Skrevet September 6, 2013 Forfatter Skrevet September 6, 2013 Fikk splittere til orginal fangeren i dag. men lurer på om jeg skal lakkere dem? Skal dem beholdes i plast, skal dem lakkes sort matt eller i bilens farge, hva mener du?
Dajusnes Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Lenge siden jeg har skrevet nå! ting som har skjedd. -Solfilm helt fram-Mørke baklykter-Montert chip-Fådd vinterdekk på felgene så dem er klar for montering. Skulle enda fått tak i lakk til splitterne, men.... Noen bilder slik bilen står nå. Vinterdekk er 9x19 og 10x19 på 235/3-19 dekk.
pautomagi Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Ser bra ut ! liten ps angående dekktrykk feilmelding, den blir stilt inn på de hjulene/dekkene du har på. Så den må resettes hver gang du skifter dekk/hjul/trykk
Dajusnes Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Ja ble borte etter jeg resetta dem, så får se om det kommer opp igjen når vinterhjula skal på, er jo ganske lik dimensjon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå