Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har du midtkonsoll bakover og forover, posen rundt håndbrekket,deksler på a b stolpe,bryter til el ruter foran,samt el rute mekanismen foran begge sider.

Send meg på pm,pris og slikt.Henter selv,trenger ikke å sende med posten

Skrevet

jeg har bakerste del av midtkonsoll, skinn trekk til brekket, B stolpe deksler i sort, bryterpanel til elvinduer foran og komplette dører foran med el vinduer ja.

har ikke fremre del av midtkonsollen. jeg har A stolpe deksler, men de er lakkert svarte med vinlyspray. men de kan selges siden jeg ikke trenger de.

bud?

Skrevet

jeg har bakerste del av midtkonsoll, skinn trekk til brekket, B stolpe deksler i sort, bryterpanel til elvinduer foran og komplette dører foran med el vinduer ja.

har ikke fremre del av midtkonsollen. jeg har A stolpe deksler, men de er lakkert svarte med vinlyspray. men de kan selges siden jeg ikke trenger de.

bud?

Er bakerste del av midtkonsoll og skinn til brekket svart?gir deg 700 kr for alt. Dvs: midtkonsoll,skinn trekk til brekk,b stolper,bryterpanel til elvinduer,og trenger kun innmaten til dørene.sånn at jeg får el ruter foran på min egen bil:)

Skrevet

Da har vi en avtale på det:) Hvor holdt du til igjen Neon? Oppegård eller? Send meg en pm med adresse og om vi kan ta det til helga:)

Skrevet

Da har vi en avtale på det:) Hvor holdt du til igjen Neon? Oppegård eller? Send meg en pm med adresse og om vi kan ta det til helga:)

Får ikke sendt PM via mobilen her, men send meg en meld på 99552710 så tar vi det derfra:)
Skrevet

opp! noen som trenger noe??? har komplette baklamper med hvite blink og deksel på venstre siden av rattstammen med lite hanskerom. det er sjeldent! 500kr for lykter og 500kr for lille hanskerommet. har også flere sett med lamper foran.

bilen hugges til uka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...